måndag, januari 5

Taco/fajitas party!

Idag har släkten varit här och ätit taco/fajitas buffe istället för de traditionella julbordet, mycket mumsigt. Fick oxå träffa mitt 9 dagar gamla kusinbarn, en pojk som ännu inte fått nåt namn, helt otroligt hur små dom är.. Kände att jag verkligen INTE saknade de där springet med en nyfödd, de var alltid nån förälder som fick gå omkring och bära när vi satt och åt, de är blöjor och ammning.. phu! De roliga var att jag hörde inte skriken från honom, när man hade smått själv satt man och lyssna efter ljud beredd på att passa upp, jag tyckte de var jobbigt med skrik när man var bland andra. Men nu hör jag de inte längre..

Så spelade vi tärning om julklappar, var och en hade med sig en julklapp för 100:- som vi spelade om, både jag och Vincent fick de vi ville ha. :D
Det var en mycket trevlig eftermiddag!

Inga kommentarer: