torsdag, januari 1

2009

Årets första dag.. den har varit segare än frusen sirap! Började jobba kl 9 idag hos en väldigt trött tjej. Satte på TV:n vid 9.30, tänkte vänta ut henne för att sedan fixa frukost. Kanal 5 började visa Vänner vid 9 tiden, sista avsnittet skulle visas kl 17. Väntade och väntade, men ingen tjej kom upp, vänta ännu mer.. vid 12 tiden rörde hon på sig och jag fick upp henne och på med kläder, men efter bara en liten stund börja hon klaga på att hon var trött och gick och la sig. Kl 17 kom min avlösning.. 8 timmar har jag tillbringat i en soffa idag framför ett Vänner maraton.. Gäsp!

När jag kom hem fick jag organisera upp vår släktträff som vi ska ha här, ringa runt alla och tala om vad som gäller. Har dragit på de över en vecka men, men, nån gång ska man ta sig i kragen. På måndag blir de av.

Inga kommentarer: