fredag, april 3

Grattis till mig! :D

Så fyller man 19 i år igen.. börjar bli tjatigt!! :)
Min rara son tror stenhårt på att jag är 19 år, medan Ellinore som numera kan räkna säger att jag omöjligen kan ha fått henne när jag var 10 år, haha.

Denna tjusiga orkidé fick jag av min man, tillsammans med chokladpraliner och böcker.

Idag har jag oxå gjort något drastiskt, efter alla år de funnits och efter flera inbjudningar av kompisar, så har jag (äntligen) skaffat ett konto på Facebook!! :)
Blev helt impad av att jag på en inbjudan från en arbetskompis på hennes profil kunde alla andra arbetskompisar. Nu ska man bara se till att fatta hur allt fungerar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men åh!Grattis till dig!Försökte med att jag fyllde 27 nu n är jag fyllde...men kidsen gick inte på det..:)Hoppas du har haft en fin dag! Kram Matilda

VILLAN PÅ LANDET sa...

Grattis !

Helena sa...

Grattis!
Nu får jag lägga till dig på Facebook då!:D

Kicki sa...

Tack så mucket!! :D