måndag, april 20

Renovering och tatuering

En gång var de en smart person som sa att bilar är som sparbössor med hål i och jag håller med till 100%.. i går dog våran bil, stendöd. Så nu måste vi skaffa ett nytt batteri oxå , inte nog att vi fick bränna flera tusen på nya sommardäck, man behöver ju absolut inte fundera över vad man ska göra med pengarna som blir kvar när man betalt räkningarna..

Här är en före bild på Ellinores rum, tänkte måla om och fixa till medan hon är i Grekland, har inte sagt nåt till henne, så de blir en överraskning. Har spacklat och maskerat idag, så de blir färgläggning imorgon. Ska ge mig ut på loppis i veckan och se om jag hittar nån hylla eller byrå till henne oxå.

Så har jag fått gjort min 5:e tatuering, så nu kan mitt sinne pusta ut, nu har jag fått balans!! :D
Den är inslagen i plast, så jag får lägga upp en bild imorgon.

1 kommentar:

VILLAN PÅ LANDET sa...

Hej på dig !
Jag ber om ursäkt har helt GLÖMT av vinbärsbuskarna. Har kommit så mkt annat emellan helt enkelt. Släng dom på komposten för jag får inte tummen ur att komma ner. Hoppas jag inte ställt till bekymmer för dig.KRAM Anna