måndag, januari 11

Element trubbel

Är det inte vår snart..? Det verkar som vi hade 2 isproppar i våra ledningar som nu har släppt, men inte katten hjälper det, värmen vill fortfarande inte infinna sig på övervakningen Jag blir galen på det. Den förra ägaren var här i fredags och tittade lite och visade hur man gör för att få upp trycket. Det är 5 element som sitter i kedja och jag har "luftat ur" säkert 2 liter i varje element för att sen köra på lite mer tryck. Höll på i timmar igår och kuta upp och ner mellan övervakningen och källaren, men systemet segrade över mig och slagen i den matchen fick jag gå och lägga mig i 11 grader, i morse hade det sjunkit till 7.. Medan jag låg under 2 täcken och huttrade kom jag på en ny ide att testa, håller på med det nu, men det verkar inte heller hjälpa.. får väl ge det ett par timmar till, men nu börjar jag få slut på idéer så det jävla systemet kommer väl att segra..

Denna veckan är det kursslut på de två kurserna jag kör nu, så det är examensuppgift och tenta. Examensuppgiften går ut på att bygga en hemsida i Flash i med en långrad olika krav + rapport, medan det i den andra kursen blir en hemtenta, den kommer ut på torsdag och man har ett dygn på sig. Hittar hela tiden något annat att göra än det jag borde..

Inga kommentarer: