söndag, januari 17

Slut på veckan, slut på kurserna!

Idag blev jag äntligen klar med min examensuppgift, det har gått trögt med en vecka kantad med huvudvärk och förkylning, har inte alls orkat sitta lika länge som vanligt och därför drog det ut på tiden.. För er som är nyfikna ligger sidan ute på nätet någon vecka eller två framöver, klicka här för att kika! Tyvärr verkar det var nåt knas atm, för sidan funkar inte med Firefox.. men det måste var nåt med servern sidan ligger på, för det funkar lokalt.. det är mycket med det tekniska! Jag är iallafall himla nöjd med att vara klar! Nu är det bara att vänta på att få betygen! :) Har både tenta, examensuppgift + en annan uppgift att invänta att få betyg på.

Kommer inleda den nya veckan med 3 dagars ledigt, de två nya kurserna drar igång först på torsdag, HÄRLIGT!

Sen kan jag meddela att igår eftermiddag kom värmen igång på övervåningen!! Tempen ute steg ju till hela -2 så det måste ha varit nån trevlig ispropp som äntligen släppte, frid och fröjd, varmt och skönt! Nu ska jag slänga mig vid sofffan och njuta av att vara helt klar med 2 kurser till (peppar, peppar för komplettering..).

Inga kommentarer: