onsdag, december 31

Gott nytt år!

Nu är de dax att ställa om sig till att skriva 2009, brukar dröja till februari eller nåt innan man fått kläm på de. :)

2008: Skulle tro att de under året hänt mer än vad de brukar på ett år, jag gick och blev gift och blev husägare inom loppet av 2 månader.

De var en seg vinter och seg vår, men våren tog sig och jag var mycket ledig under den tiden de var som varmast, sommaren regnade bort, och jag sommarjobbade. Så när de blir den absolut varmaste veckan på hela sommaren passar vi på att åka till Kreta!!! Tänk om de ändå varit 1 vecka före eller efter.. Men på Kreta var de oxå tok varmt, de fanns inte äns kallt vatten i kranarna om man ville svalka sig.. När vi kom tillbaka vände vädret mot regn igen och vips blev de höst. Tiden från september till januari är väl alltid den längsta, men nu har de äntligen vänt och vi börjar sakta med säkert gå åt ljusare tider igen! :D

Inför de stundande nya året hoppas jag på att få ett fast jobb och naturligtvis vill man ju ha högre lön! Hoppas på att boräntorna sjunker till minus så man istället får betalt av banken för att ha lån hos dem, hehe. Hoppas på att man kan lägga undan pengar och resa till nåt varmt och skönt ställe till hösten. Jag vill ha sol HELA sommaren och en varm vår!

2009 fyller jag år på påskafton, de inträffar lite då och då. För några år sedan satt vi ute på vår altan och åt påskmiddag på min födelsedag, plockade även vitsippor då, de vill jag uppleva igen! :D

Till sist vill jag önska er alla ett riktigt gott nytt år!!

KRAM!

Inga kommentarer: