söndag, februari 21

Breakdown

Har suttit i timtal och pluggat inför SQL duggan, sista dagen att göra den idag för denna perioden, har haft den hängande över mig som ett mörkt moln i flera dagar... Men så kände jag att jag måste göra ett försök iallafall och körde igång ett online test och klara mig med 3 minuters marginal och hade bara 1 fel. Phew, gissa om det kändes gött, var bombsäker på att jag skulle köra stenhårt. När man suttit i flera timmar och tragglat dessa tråkiga frågor ser allt tillslut likadant ut och kände att det bara snurra i skallen.. Var så frustrerad och hade NOLL tålamod, stackars Vincent får stå ut med mitt extremt dåliga plugghumör..

2 kommentarer:

Helena sa...

Han är din äkta man... Såna SKA stå ut med mycket!!! Du är säkert go mot honom när du surat av dig!!
Hur går det med er i snön? Man tror inte att det är sant!!! Cheeezzzus!!
Kram

Kicki sa...

Jodå, det går väl, men man undrar hur många ton snö man flyttat på denna månaden.. och mer ska det bli säger dom...