måndag, februari 22

Under construction!

Idag har jag inte fått speciellt mycket gjort, men jag skäms inte för det! Har iallafall skottat fram min bil, vilket tog sin lilla tid, tvättat 2 omgångar tvätt samt tittat till pluggbloggarna lite.. Sen har jag ägnat en stund åt bloggbygge, ska fixa en egen bloggvår domän för att få 100% kontroll över den, men så hamnade jag i det läget där Vincent inte kommer ihåg vad det är för lösen till PHP-inloggningen där man kan administrera SQL databaser mm, så nu har det gått iväg ett mail till supporten som jag väntar på för att kunna fortsätta.. Det måste visst ligga en SQL-databas i grunden på det hela. Förhoppningsvis kan jag fortsätta imorgon, det är himla kul faktiskt, att få möjligheten att greja till allt själv, precis som man vill. Sen att det visst ska finnas möjlighet att exportera denna bloggen dit känns ännu bättre, man har ju lixom hållt på med den ett tag, och vill inte gärna bara släppa den. Så fortsättning följer på mitt bloggbygge!

Nu tror jag att jag ska bära upp elementet till sovrummet, vårat värmesystem klarar inte riktigt av denna extrema kyla, medeltempen i vårt sovrum ligger väl på 11 grader, medan det i Ellinores rum är näst intill bastu!! Men jag har märkt att solen faktiskt värmer genom fönstren numera men vi har vårat sovrum på "fel sida" för att kunna utnyttja solen.

Inga kommentarer: