tisdag, augusti 26

Gott och blandat

Idag har jag jobbat några timmar på eftermiddagen, de var väldigt slött, alla boende utan 1 hade aktiviteter, så vi satt 3 personal och en boende i TV soffan hela kvällen och tjöta skit! Visa dagar har man de så easy, gott att bara vara och få prata om allt och inget.

Som de ser ut nu kommer vi att flytta in 1 oktober, grannen ovanpå blev glad, för dom som stod först i kö på denna lägenheten avböjde, vi hoppades på att hon skulle få den, så de känns kul. Nu får vi lägga ner lite mer energi på att skaffa fram flyttlådor, går ju åt ett par stycken...

Imorgon ska jag på en anställningsintervju till ett jobb jag inte vet något om, hehe, jo, jag vet att de är heltid med arbetstider som man lägger upp själv, så de ska bli spännande att se vad de är för nåt, behöver ju ett heltids jobb nu när vi ska flytta, bara lönen är bättre. Så som jag jobbar nu, mellan 50 och 75% drar jag in lika mycket jag hade förut på heltid och dagtid, de blir en hel del extra med alla OB.

Inga kommentarer: