lördag, augusti 9

Shopping i liten skala

På förmiddagen åkte vi en sväng till Överby för att inhandla stövlar till ungarna, ryggsäck till Elias inför skolstarten och mat. Efter de så lyckades vi köra fel, igen, i Trollhättan, för helt plötsligt så stod bilen utanför beställningsluckan på Max.. Måsta skaffa en GPS, jag meddelar här och nu att jag önskar mig en GPS i julklapp! :D

I eftermiddags när solen titta fram en stund, kastade jag mig i baden baden stolen, lyser solen för första gången denna veckan (typ) så ska jag F*N sola!!! Men de märks att solen är lägre nu, hela den "enorma" trädgården kom i skugga bakom en björk och efter de gick solen i moln.. får passa på att underhålla den grekiska solbrännan lite, innan den helt flaggnat av.

Har slöat i TV soffan hela kvällen, TV 4+ visade två 'Nakna pistolen' filmer och hela familjen trängdes i sofforna med en stor skål chips. Tack och hej, ostmacka!

1 kommentar:

Señor Quetza sa...

Hej Kicki!
Kul att du kikar in på min blogg.
Ja åren går och sätter sina spår som det heter. Ha det så bra! Magnus