lördag, augusti 23

Rotar runt bland skräpet

Idag har jag varit lite rastlös, förra veckan tog jag med mig 3 lådor från jobbet, så idag roade jag mig med att fylla dem med böcker.. Vi har oxå rensat ut lite skit bl a gamla datasladdar, en free-style från 1800-talet, en gammal telefon.. Ska bli skönt att få rota bland alla grejer och göra sig av med en massa skit man samlat på sig. Har redan fyllt 2 sopsäckar, en 3-dje på väg.

I höst har jag tänk skaffa ett Nintendo Wii till barnen, titta för skoj skulle lite på Tradera och sen Googla jag på de och hamnade på http://www.en-krona.se/ spännande, har nu ett fönster uppe på en Wii auktion som pågår nu, under tidigare auktioner har ett sådant paket gått iväg för 120:-!!! Men jag antar att en sån här auktion kan hålla på ett tag.. En häftig idé.


Lucky har hittat sin sovplats under min dataskärm..

1 kommentar:

Malin sa...

Vilken liten sötnos. Är nog ungefär lika gammal som våran lilla Daisy skulle jag tro.