söndag, november 9

Brödbak

Har bakat 2 omgångar bröd i vedspisen, hällde i kanel i den ena och de doftar bullar :D Nybakat bröd med sirap är bara sååå gott!!

Imorgon är de vägning, varannan helg har jag unnat mig godis, bara de att det blev godis både fredag och lördag.. :/ Har gått 2 promenader + krattat sjöblöta löv för att bränna lite extra och nu hoppas jag på de bästa.

Telia historian löper vidare, sist jag hade kontakt med dem hade de gått 5 arbetsdagar över tiden och killen jag prata med skulle kolla upp de och höra av sig, inte ett ljud.. Så jag satte mig och skrev ett riktigt surt mail som jag skickade iväg, på kontakt sidan står de att dom svarar inom ett dygn, nu har de gått över 2.. hehe, undrar om jag blivit svartlistad?? Begärde att få ett besked som för en gångs skull gäller, skrev oxå att jag vill ha prylen (gratis!!!) som gör att man slipper ha en sladd från telejacket till TV:n, koster 1000:-. Gnällde lite över deras monopol här ute och att jag numera är skit sur på dom!!! Fortsättning följer..

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra gjort, sätt hårt mot dom bara.
Baka bröd skulle jag oxå ha gjort i helgen, men det får bli nån dag i veckan ist