onsdag, november 5

Telia = veliga

Idag har jag varit på NÄL och gjort ett EEG efter-2-års-kontroll. Efter då åkte jag till Vänersborg och klippte av mig håret.. Som vanligt när jag klippt mig (om jag inte bara toppat) så ångrar jag mig.. men lär jag mig? Icke, mitt hår är hopplöst och de blir aldrig som jag tänkt mig! Ska tona de mörktbrunt och se hur man kan få till de, har ju oxå en massa fettfläckar från kontaktgelen i skallen..

Dom säger att killar inte har nån simultanförmåga, här är undantaget som bekräftar regeln, eller hur är de man brukar säga... WoW-Nörd, hur 17 får man de att gå ihop.. tycker de är jobbigt att hålla reda på en göbbe när man kör raid med 24 andra..

Ikväll ska jag åka och jobba med jouren över natten, så kan man titta på TV! Vilken börjar bli en lyx.. Telia har krånglat från början och de är f*n inte slut än, jag är SÅ irriterad!! De är 1 månad sen jag beställde TV och telefon som skulle ha 2 veckors leverans.. i fredags började TV abonnemanget att gälla, men inte då, ingen TV här inte.. så bara att ringa Telia IGEN, (har tappat räkningen på hur många gånger jag ringt till dem den senaste månaden) då visade de sig att de var felkopplat i telestationen och de skulle ta ytterligare 3 arbetsdagar, nu har de gått 4 och TN:n visar fortfarande bara en blå bild och de går fortfarande inte att ringa, gaaahhhhhh, så de kommer bli ytterligare ett samtal dit och nu är de kompensation som gäller, för nu är jag trött på eländet, hade dom inte haft monopol här ute hade jag skitit i dem för lääääänge sen! Tack och hej leverpastej!

Inga kommentarer: