tisdag, november 11

Loppis

Förr förra veckan när jag var i Grästorp och hämtade skrivbordet såg jag även en fin skänk, den var redan tingad, men jag sa att dom fick höra av sig om hon ångrade sig, och hon ångrade sig. :D Idag åkte vi och hämtade den, och när vi ändå var där fick vi oxå med oss en brudkista. La ner alla videoband och DVD filmer i den, så slipper man kanske ha dem drällande i hela TV-rummet. Får lägga in en bild på skänken i morgon, bilden blev för mörk.

Idag kom paketet med prylen till TV:n, den liggar på utlämningsstället (gud nåde dem om de ligger i en faktura..) och väntar, och teleteknikern skulle höra av sig senast torsdag.. jag tror de när jag ser de!

1 kommentar:

Helena sa...

Vilken fin! Trevligt att även du är ute o "loppar" dig! Ska bli kul att se skänken!
Kram