lördag, november 22

Party och tvättmaskiner

Idag har de varit 80 års kalas hos morfar och mormor och allt som har med kalorier att göra har varit bandlyst, jag har tagit en semesterdag, så därför vägde jag mig i morse för att inte få med ev extra vikt från alldeles för många kalorier från idag, hehe, och de blev - 1.1 kg denna gången!

Vi har oxå varit på Överby och handlat en massa, bl a en ny tvättmaskin eftersom den andra la av för några dagar sen :/ finns roligare saker att lägga pengarna på, men, men, tvätta måste man ju göra. Sist jag tvätta hemma satt jag på golvet med 2 glassburkar och tömde ut vatten när den sköljde och centrifugerade, i runda slängar tömde jag nog 100 L, resten av tvätten fick jag ta med till jobbet.. Men nu jävlar, nu ska de tävttas med de nya vrålåket!! :D

Inga kommentarer: