söndag, november 30

Genom trött

Nu har jag jobbat över 30 timmar på 1.5 dygn och känner mig totalt kocko.. Vi åkte några st på jobbet en snabbis ner på stan och kollade lite på alla hysteriska människor och mitt i alltihop springer jag på grönklädda Babsan! :D Hon är som gubben i lådan och dyker upp lite varstans, haha.

Nu på kvällen har jag hängt upp en stjärna till i ett fönster, om nån vecka är jag nog klar med pytningen! Sen när ungarna gått och lagt sig måste jag hänga upp godis i deras adventskalender, de är så tråkigt att sitta och surra fast kolor vid 24 ringar..

Imorgon går de åt skogen vid vägningen, trodde jag hittat motivationen, men den drog igen :( och imorgon ska jag ut med mina arbetskompisar från Grästorp och äta på nåt ställe mitt ute i ingenstans, kommunen bjuder så man får offra sig! :D Får ta en lång promenad och spara kcal och sen köra som en gnu resten av veckan, borde väl gå.

Inga kommentarer: