onsdag, februari 18

Onsdag

Jahapp, blev man nåt klokare av GM:s beslut? Svar nej.. Så de blir väl till att gå omkring ytterligare en tid och fundera över om Vincent har ett jobb eller inte.. han går omkring här hemma som en osalig ande och muttrar.. tungt att inte veta. Jag våndades bara 1 dag sist jag blev uppsagd, men nu vet man ju inte alls hur lång tid de kan ta. Jag tyckte att de tärde på mig, otroligt mycket de få timmarna från de att jag kunde läsa mellan raderna på vad som var på gång, tills jag fick beskedet svart på vitt.. Men nu är de ju en annan situation, här handlar de om ett företag som eventuellt kommer läggas ner, de är väl kanske lättare att ta de än att ta att man inte längre är önskvärd, men vad vet jag..

Idag har jag varit på besiktningen vilket blev en onödig resa.. jag fattade för att dom ville se bilen utan draget på, så jag plockade av de och la de i garaget, men de var draget dom ville titta på utan att ha en bil i enda änden.. så de blir en resa till, yippi, har 2 dagar på mig, sen är de körförbud! Efter de åkte vi en sväng upp på Dal, för att lämna av Ellinore som ska vara hos mormor några dagar.

Inga kommentarer: