fredag, februari 6

Snöig fredag!

När jag kom hem från jobbet igår hade vedhögen växt ytterligare, med ett stor lass modell större kubbar, har oxå fått en huggkubbe. Men nu kom all snö så jag får väl lägga vedhögen åt sidan ett tag, vill inte bära in en massa snöig ved, ser faktiskt framemot att de ska bli lite varmare så jag kan inviga den nya klyvyxan!! Jag vet inte vad de är som gör att de är så avkopplande, jag gillar även att tvätta, de är nån viss ro över de oxå, man står och funderar och har har en stund för sig själv, och när man är i vedhögen för man ju så bra motion oxå! :D

De har blivit lite små hysteri kring den kommande filmen "Män som hatar kvinnor", nu är jag på 3:dje boken i trilogin och de är otroligt spännande! Men nu känns de tråkigt att den snart är slut... Jag hoppas att dom kommer göra film även på fortsättningen och att filmerna blir lika bra som böckerna! Så fort jag fått mitt schema så jag ser hur jag jobbar ska jag boka en biotid tillsammans med Babsan.

Inga kommentarer: