torsdag, september 18

Husnyckel!

Igår var vi på genomgång i huset med ägarna för att gå igenom hur panna och värma mm fungerar, så fick vi även en nyckel så vi kan börja ställa in lite grejer, kartong staplarna har växt här hemma så nu har vi en slalombana genom hela lägenheten. På måndag ska vi träffa banken, mäklaren och ägarna för att göra klart allt och de är även helt klart för inflyttning på måndag!! :D Idag ska jag åka till skroten och dumpa en massa grejer, ska även köra ett lass till bort till huset innan jag lämnar tillbaka kärran.

Har gjort en lååång lista på grejer som ska inhandlas, de mesta är på loppis, så jag hoppas jag hittar vad jag är ute efter, kul att få tag på gamla grejer till ett gammalt hus, behöver måånga lampor till taken, den här fina (dammiga) lampan fick jag ärva av min gamelmormor och hoppas på att jag hittar fler i samma stil.

Inga kommentarer: