söndag, september 21

Trööööött.. sista natten här!

Igår morse blev jag inringd på jobb och har gjort ett härligt pass på 26 timmar, liiite sliten nu. Men, men, trevligt att komma bort från flyttkartongerna en stund. Fast de är imorgon vi ska flytta har jag inte packat en enda kartong idag, känner mig stolt som inte är stressad! :D Jag har iallafall plockat ner lite gardiner och skruvat ner stänger, får väl plocka lite i lådorna senare om jag orkar.. men just nu lutar de åt en kväll i TV-soffan, får passa på, ser ut som man blir utan TV ett tag.. om man inte klättrar upp på taket och skruvar upp en antenn, inte min grej att kuta omkring på tak..

Hehe, bara för att man köper på loppis betyder de inte att man hittat nåt "gammalt", lampan jag köpte såg jag senare på bild när jag bläddrade i IKEA katalogen... haha, men den var iallafall 140:- billigare än på IKEA !! :D

Just nu är ungarna och Vincent på cirkus som är tvärs över vägen, kände mig inte manad efter 26 timmar på jobbet, dessutom gillar jag inte clowner!

Jahapp, nu är de sista natten på denna adressen, kan fortfarande inte riktigt fatta att de är sant! Sov gott på mig, imorgon sover jag under taket på vårt eget hus!

Inga kommentarer: