lördag, september 27

Huvudvärk :(

Nu har jag haft skallebank hela dagen och är så trött.. På förmiddagen var jag och handlade i Vänersborg medan ungarna och Vincent var på simskola i Vargön, passade på att springa in på Erikshjälpens loppis, men jösses vad folk de var, hoppades att jag inte skulle hitta nåt, för kön var längre än längst.. Så jag halvsprang ett varv runt och flydde.. Var inte heller upplagd för nåt idag med denna j***a huvudvärken, de får bli en annan gång.

På eftermiddagen dök brorsorna upp och gick husesyn, så blev vi mobbade för vi varken har bredband eller TV!!!! Men jag försökte beställa via hemsidan, men de gick inte för vår adress finns inte, Telia borde sprängas i luften! Gick inte trots att jag skrev i förra ägarens namn och telefonnummer, så jag får väl ringa och beställa nån dag.

Just nu läser jag "När livet stannar" av Malin Sävstam, den handlar om en familj på 5 st som åkte till Thailand och mötes av tsunamin och bara 2 kom hem igen, den är tung, man klarar bara lite i taget, men klart läsvärd.

Inga kommentarer: