tisdag, december 9

jobb, jobb

Som jag trodde var de + på vågen, igen.. inte mycket, men dock plus., tappa iallafall hela 1 cm i midjan(!). Läste Helenas blogg om hur tokig man blir DEN tiden i månaden, jag skyller på de och tar nya tag! :D

Igår när jag kom till jobbet i Grästorp visade de sig att jag blivit dubbelbokad, så irriterande att jag 2 minuter innan jag gick in på jobbet fick telefon från Trollhättan om jobb idag som jag då fick tacka nej till.. :/ De var på ett nytt ställe, då jag sagt att jag vill utöka min tid, så typiskt! De skulle ha varit på ett dagcenter, bara hoppas chansen kommer igen, skulle vara kul att prova på att jobba på dagcenter. Undrar om man kan kräva Grästorp på pengarna man gick miste om på de jag fick tacka nej till Trollhättan..

Till helgen börjar mitt 50% vik, har schema tid på julafton från 17 - 9.15.. yay.. Har ansökt om föräldraledigt med sagt att jag får gå in och ta de om dom inte hittar nån annan, man blir nog inte poppis om nån blir beordrad..

Inga kommentarer: