lördag, december 27

@work

Jag har märkt att de är en sak att tänka att man ska haka på viktklubb igen och komma igång och en heeeelt annan sak att verkligen göra de... Den 5:e januari går mitt abonnemang ut och jag har ju inte klarat mitt mål. :( Den jädra julen kom ivägen och sabba allt + att jag har mycket, mycket svårare att hålla mig till planen när alla är lediga, mycket lättare när jag är ensam hemma. Men funderar på att förlänga abonnemanget 3 månader så jag verkligen kommer i mål. Nu känns de som jag varit mätt sen i onsdags, tog på mig en tunika förut när jag skulle till jobbet och Vincent undra varför jag dragit fram en gravidtröja.... Jag vet att jag kan! och jag SKA göra de, även om de tar lite längre tid än jag tänkte. Behöver vardagen!

I morse vakna jag och hade ont i hela kroppen, trodde jag sovit konstigt, de dröjde ändå in på eftermiddagen innan kronan ramla ner och jag fattade vad de var som gjorde ont.. Igår installera vi vårt Wii fit... shit, jag testade bara ett par grejer men jösses vilken träningsverk jag fick, mest av att rocka med ringar antar jag.. phu! Trodde väl att de där var mer åt bluff och båg hållet att Wii brädan på nått sätt skulle vara nån hjälp för att bli "fit", men jag kanske får ändra mig på den punkten, de kanske är ett jätte effektivt hjälpmedel för träning + att barnen kan vara med. De var oxå mycket roligare än jag trodde och så mycket olika spel, träning och utmaningar de finns!! :D När Elias nickar bollar och när Ellinore rockar med ringar skrattar jag så jag pinkar på mig. Själv har jag bara testat en bråkdel av de som finns, men än så länge är jag kung i backhoppning!
Tack och hej rabarberpaj!

Inga kommentarer: