söndag, december 7

Kål i kubik

Så var den helgen till enda.. de går så fort! Igår hade vi Linda och Ferri med barn här på lite glöggfika, vi konstaterade allihop att tiden mellan vi träffas alltid är jätte lång! Vi preliminär bokade iallafall en bowlingrunda efter nyår, så får vi se hur de blir med den saken! :D Tror inte vi bestämde efter vilket nyår.. haha

Idag har vi bland annat roat oss med att fylla på ved i källaren, har oxå tagit 2 promenader, men de känns skit inför vägningen imorgon, jag har tappat gnistan.. Såå typiskt mig! Jag ska väl iallafall fortsätta försöka och kom idag på att kålpudding är både gott, mättande och kalori snålt, så jag lagade en bytta sånt förut, och jag får ha den helt för mig själv, för ingen annan tycker de är gott. Jag får köpa mer kål och leva på kålpudding fram till jul, hehe.

Inga kommentarer: