tisdag, december 23

Sista minuten..

Här har ni en som åkte till Överby 19.10 för att handla julklappar, perfekt, inte speciellt mycket folk och lugnt och skönt. Jag har säkert glömt bort en massa grejer, men, men, de blir jul iallafall tror jag. Nu är iallafall allt inslaget och klart!

Känns som jag borde köpt nåt mer i godisväg att knapra på imorgon kväll, jag ska ju jobba kvällen, börjar kl 17, så nåt gott vore ju kul att ha med sig, finns kanske nån öppen mack på vägen dit, hehe. Kan ju slänga lite ris a la malta i en burk oxå. Fast man är nog spräng mätt ändå på all maten, så man ligger kanske bara i soffan och sväller iallafall. :D Ska ta med mig datorn så kan jag sitta och lira lite om jag tröttnar på TV:n, en stackars ensam sate som sitter och spelar på självaste julafton...

Ha nu en riktigt god jul allihop och ta de lugnt med glöggen!

Inga kommentarer: