måndag, mars 2

Jobb(ig) helg

Jag har jobbat hela helgen och de har varit fruktansvärt jobbigt, igår när jag gick hem var jag helt slut, kände mig helt kocko i huvudet.. de har varit så mycket nu oxå, oro för jobb och hus, dödsfall.. igår gick jag och la mig 21.15 och slockna som ett ljus, kan inte minnas när jag la mig så tidigt senast. Jag har under den senaste tiden haft mycket huvudvärk och knaprar Ibumetin, men de är förmodligen för allt som händer runt omkring, få se om den ger sig när de lugnar ner sig.

Tittade på melodifestivalen tillsammans med barnen och kan konstatera att de over all inte var speciellt många låtar jag tyckte om, gillade faktiskt operatjejen, lite kul med nån som bryter traditionerna, sen tjejen som sjöng på grekiska hade riktigt ös i sin låt, men när folk inte alls förstår texten så har den nog inte stor chans, så synd att den inte gick på engelska.

Inga kommentarer: