söndag, mars 29

Trött, trött..

Fick sova hela 1 timme i natt!! Mellan halv 7 och halv 8 tuppa jag av, av ren utmattning antar jag.. hade 1000 tankar som snurra runt i skallen, ekonomi, plugga, trädgård, renovera, jobba.. vakna sen med enormt ont i ryggen, men de var min sista natt i den sängen!! Har nu jobbat mitt sista pass i Grästorp och imorgon ska jag ringa Bemanningen i stan och tala om att jag finns till förfogande för 100%!

Bjussar på ett kanongott kakrecept, så enkelt och gott samt totalt kalorifritt!! :D

Nougatrutor

9 dl havregryn
3 dl socker
4 msk vetemjöl
2 tsk bakpulver
300 g smält margarin
½ dl sirap
Nougat efter behag :)

Blanda ihop alltsammans och platta ut i en långpanna, grädda 10 min i 200 grader.
Hyvla och bred ur nougat när kakan är varm.
Skär upp i rutor.
Njuuuut!

2 kommentarer:

susana sa...

Jag vill ha dom färdig bakade, kan man få det :-)

Kicki sa...

hehe lite får du allt anstränga dig!! De är värt mödan :D