tisdag, mars 24

Karlar!!!! #!@%

17.45 ringer en fritidslärare från skolan och undrar om inte barnen ska hämtas snart... och jo, dom skulle hämtats senast 17.00 av min kära man eftersom jag jobbar.. och den kära mannen hade glömt sin mobil hemma så hon fick inte tag på honom, men som tur var svara han på jobbet när jag prova att ringa dit och han fick kasta sig i bilen och åka hem och hämta ungarna så den stackars personalen fick gå hem, hoppas kommunen betalar ut övertid.. :)

Denna vecka har jag en arbetsbörda på ca 60 timmar och fick bara ledigt en dag och de var igår.. så jobb, jobb resten av veckan, imorgon ska jag bara hem och vända och åka till de andra jobbet, har inte varit där alls denna månaden, så jag kände bara att de vore trevligt att komma dit! :D

1 kommentar:

Helena sa...

Och hur billig var karln när du kom hem? Sånt där är pinsamt!;-)