fredag, mars 13

Psykfall

Har under ca 2 månaders tid inte mått så bra i psyket, eller ja, värre än vanligt.. (De är nerverna som man sa förr i tiden om knäppgökar som mig, hehe.) De har varit massor runt omkring och jag har känt igen olika symptomer sen jag gick in i den berömda väggen för strax över 2 år sedan, och så hände en grej på jobbet igår och jag blev helt knäckt, droppen som fick bägaren att rinna över.. Bestämde mig för att stanna hemma idag, och har varit på vårdcentralen, denna gången ska jag gå innan de är för sent. Ska både få träffa en läkare och en psykiater nästa vecka, så nu har jag blivit helt galen! :D Men, men, som jag skrivit innan så är jobbet knäckande och jag orkar inte längre, måste ur denna personlig assistent karusellen innan jag blir ett psykfall(!) och förhoppningsvis är slutet för den epoken nära..

2 kommentarer:

Helena sa...

Klokt... Har man varit med näsan i väggen en gång så hamnat man väl lättare där igen om jag förstått det hela rätt....
Ta hand om dig!
Kram

Anonym sa...

Massor me kramar te dig