torsdag, juli 31

Herr Forsström & Fru Isaksson


080729

Den dagliga promenaden till centrum fram och tillbaka, jag drog runt Vincent i en massa små affärer och butiker. På vägen hem hitta vi en Spar butik (!) med lite mer än badringar, solglasögon och foppatofflor!! Vi handla lite frukostmat och fortsatte sen tillbaka till hotellet för att slappa vid poolen.

I juni firade vi 10 års förlovning och tyckte väl de var dags att slå till på ”riktigt”! Vi började diskutera i våras och efter många och men bestämde vi oss för att smyga iväg till Grekland och gifta oss i smyg och nu är de gjort, vi är numera äkta makar! Vi tog bröllopsmiddagen vid en restaurang vi varit på en gång förut med jätte trevlig personal (har nog aldrig stött på nån trevligare servitris än tjejen som jobbar där, helt otroligt hur hon lyckades charma alla) och åt riktigt god grekisk mat, jag åt en lammgryta som var helt fantastisk , (jag har ätit lamm ett par gånger i Sverige och det smakade kofta)!! Denna dagen festade vi till det med efterrätt och när vi skulle gå blev vi bjudna på varsin shot, så nu har jag även prova Ouzo. :) Vincent fick Raki för Ouzo var visst för tjejer enligt kyparen, haha. Sen vinglade vi hem till hotellrummet … som roterade…

3 kommentarer:

Helena sa...

Men...... GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!
Vad roligt att ni bestämde er för att legalisera snusket!!!!! :D Var det bara ni själva som visste om det??? Är lite fånig och sitter här med tårar i ögonen och ser på bilden!!! Ni är jättefina!!!!!!!!! Överskriften är lite kufisk.... Vem är vad? Bytte ni efternamn? Iallafall: Stora grattiskramar och lycka till!!!

Anonym sa...

Ååååh... här har jag fått följt er resa från ert köksbord i Norra Björke! Jag fick naturligtvis tårar i ögonen och tuppskinn när jag såg bilden där ni gifter er, så fint... från mitt hjärta ett stort Grattis och jag önskar er all LYCKA. Susanne

Anonym sa...

Grattis