fredag, juli 18

Loj dag på jobbet

Har jobbat(!) en stund på eftermiddagen, de har varit väldigt lugnt, jag och snygg Jon har suttit och tjötat flera timmar och slöa som vi var så beställde vi pizza till middag :D
Jag har plocket lite vinbär på en buske på uteplatsen på jobbet och för första gången i mitt liv kokat saft!! Den blev helt ok. Tjejen som jobbade förmiddagen hade bakat muffins med vinbär så de var riktig vinbärs frossa!

Eftersom jag har 4 timmars övertid gick jag hem lite tidigare för att få igen timmarna, så de har varit väldigt slappt idag. Men de är gott med sånna dagar ibland! :) Har börjat fundera på vad jag ska packa ner för resen, får se till att tvätta upp sånt jag vill ha med mig.

1 kommentar:

Malin sa...

Hej. Malin Granat här (Helenas kompis)Ville bara se hur du har det;) Du gärna titta in på min blogg också. Mvh Malin