torsdag, juli 3

Jahapp..


Halka ner i bloggträsket tillslut(!) När bloggandet gjorde sin entré i universum tänkte jag att blogga ska jag inte göra, men sen har de väl åndå suttit en tomte i en vrå och tyckt att jag skulle skriva lite ändå, sen kan man inte hjälpa att man blir lite inspirerad av andra. :D

Jag bor utanför Trollhättan med sambo Vincent, 2 barn (Ellinore 8 och Elias 6), katterna Pyret, Trassel och Rödluvan samt hunden Bond. Just nu jobbar jag inom bemanningen i kommunen på ett gruppboende för lindrigt utvecklingsstörda och trivs kanon bra! De är de första jobbet där jag verkligen känner att de är kul att gå till jobbet, hoppas få ett vikariat till hösten, håll tummarna!!

WoW = World of Warcraft.. fastna i detta februari 06 när jag var arbetslös under några veckor, och de blev inte bättre när jag var sjukskriven för utbrändhet(!), var hemma nästan ett halvår.. Många gubbar har de hunnit bli, hehe

http://www.wow-europe.com/en/index.xml

Har du vägarna förbi Quel Thalas kom in och säg hej :D

1 kommentar:

Helena sa...

Heeej!
Vad kul att du oxå börjat blogga!!
Ska bli kul att få följa din blog!!
Hoppas att din "gubbefria" vecka blir skön och hyfsat avkopplande!
Vi syns o hörs!!
Kram Helena