tisdag, juli 8

Trött, trött, trött..

Med Vincenthelios på rymmen fick jag ta disken själv(!) och snabeldraken har jag snubblat på halva dagen innan jag drog runt den ett varv.
Har haft huvudvärk nästan hela dagen, är de vädret som gör så man blir så slö och trött? Får se fram emot våran resa, för de verkar inte som solen har så stora planer på att visa sig igen på ett tag.

Boken jag lyssnar på är så spännande så jag har inte kunnat stänga av den idag, nu har jag två skivor kvar att lyssna på och jag måste lyssna klart idag så jag får reda på vem mördaren är :D

Ellinore har varit ute och lekt med sina kompisar nästan hela dagen, men lite senare ska vi ta lite tjejmys med en film och glass i stora lass :) Hon plockar hallon utanför just nu, så färska hallon på glassen kommer bli kanon!!

Inga kommentarer: