tisdag, oktober 21

100!!!

Detta blir mitt inlägg nummer hundra!! Som dom säger, tiden går fort när man har roligt.. :D

Har jobbat eftermiddag idag och oxå blivit uppringd av Uddevalla kommun om ett jobb jag sökt och på måndag vill dom träffa mig. Arbetsförmedlingen tycker ju att de är kul att skicka hem brev med jobb som dom tycker att man ska söka.. och ja, eftersom jag nu har 7 år inom omsorg (mest som personlig assistent) så är de ju i facket som personlig assistent jag har hamnat i och de är sådana jobb dom vill att jag ska söka... I de facket vill jag INTE vara!!! Jag har fått nog av ensamarbete. Men, men jag fick skicka in en ansökan trots att de är ett jobb som sliter ut mig mentalt, varför skulle dom bry sig om att man mår dåligt på jobbet? Ska ge de en chans iallafall, ska åka dit och se vad de är.

Inga kommentarer: