måndag, oktober 6

Pysseldag

Idag har jag satt upp nya gardiner åt Ellinore, fick köpa 5 meter totalt för att få dem att nå ner till golvet.. Har samlat en stor kartong med alla förkorta gardinner, kanske mamma vill ha dem. :D Annars blir de mattetrasor!

Har invigt min nya såg med att såga ner alla långa fula grenar i syrenhäcken, nu blev den jämn och fin.


Lata Rödluvan, som jag hoppas har förstått att hon har flyttat.. dom andra 2 vuxna gick ut i morse efter flera dagars karantän, (dom är fruktansvärt missnöjda med att inte få gå ut) men jag har inte sett dem sen i morse, så jag antar att dom gått tillbaka, IGEN!

Fått upp hatthyllan i grovingången och så hitta jag den klämkäcka grodan till mössor och vantar. Ska hänga en rosa "fångst" i hörnet när jag skaffat en krok att sätta i taket.

1 kommentar:

Helena sa...

MATT-TRASOR??!! När det finns Tradera??? ;-)