söndag, oktober 19

Trött och slö

Har jobbat hela helgen och nu är jag helt slut.. skoldag imorgon för barnen = med ingen sovmorgon..

Imorgon är de första vägningen som viktklubbare, ska bli spännande och se om de hänt nåt. Jag har iallafall lagt om mina kostvanor denna veckan och hoppas att jag kan fortsätta med de, har varit så taggad denna veckan, verkligen motiverad! Imorgon ska jag rota fram ett par gångstavar Vincent fick en gång, (de ser sjukt löjligt ut att gå med stavar men tydligen effektivt) men jag kan gå med dem på vägen genom skogen där man knappt möter en själ. Förra året skaffade jag oxå tyngder man spänner på med kardborre runt vristerna, dom har legat sen i våras, de var inte aktuellt i somras när de var för varmt för joggingskor och skav. Så imorgon blir de stavgång med 1.5 kg på varje ben, nu jävlar!

Inga kommentarer: