torsdag, oktober 9

Torsdag

Idag har de varit fullt upp, i förmiddags tog jag och 2 vänner en långpromenad med våra hundar, de var helt ljuvligt väder och vi var ute över 1 timme. Sen har jag och Ellinore varit i stan och uträttat en massa ärenden, bl a så har vi beställt glasögon till lilltjejen och vaccinerat hunden. Känns tråkigt att hon ska behöva börja med glasögon så tidigt, jag fick själv börja i 2:an och så har synen hela tiden blivit sämre och sämre, tror de stannade nånstans vid 18 -års åldern, men nu så är jag oxå halvblind, de är rysligt vad dåligt jag ser, utan glasögon skulle jag nog inte våga mig ut, måste vara som mest 1 meter i från en person för att kunna se vem de är, annars är de bara nåt hudfärgat suddigt..

Har nu lagt ut en annons på vår bil på tradera, hoppas man får den såld, de dåliga tiderna gör att de går dåligt även på den marknaden.

Blev så glad idag när vi var och handla, Estrella har äntligen börjat göra salt och vinäger chips igen :D Dom har varit borta under flera år, men nu äntligen! Ska passa på att knapra lite på dem, på måndag har jag bestämt mig för att börja viktklubben på Aftonbladet, sen jag gifte mig har jag gått upp 5 kg... Enligt räkneexemplet kan jag gå ner 10 kg (som är mitt mål) till mitten av december, har klarat de förut, så de är dax att försöka igen och kanske äntligen bli klar!!!

1 kommentar:

Helena sa...

Vilken jättefin presentationsbild! Du är så himla duktig när du bantar. Jag önskar att jag hade din målmedvetenhet,,,,,
Kram