måndag, oktober 13

viktklubb.se

I morse registrerade jag mig på viktklubb, en bilring i bröllopspresent från mig själv.. Men nu så, jag är inte van att äta så här lite så jag har haft huvudvärk hela dagen (!), men jag har ju bara mig själv att skylla. Så 10 kg innan jul, heja mig! Vågar inte lägga in min startvikt eller före foto.. de kommer väl senare när jag varit duktig. :D

Nu är jag gräsänka, min kära man är i Tyskland på jobb och kommer hem sent på torsdag. Ensam med 2 galna barn i 4 dagar.. har psykakuten som snabbval på telefonen!

Saknar att ha TV nu.. 3 veckor utan, en sån här dag när de bara regnar, man är trött och allmänt hängig är de gott att ligga i soffan och zappa, men de dröjer väl en vecka till innan de blir nån TV, missar alla mina favvo serier som går nu. :( *sob*

2 kommentarer:

Helena sa...

Hehehe... Psykakuten låter som ett bra tips!!!

Anonym sa...

Du är allt bra skojsig du =)

Det lättar upp att läsa på din sida när det är så tråkigt på jobbet