torsdag, oktober 23

Fixar och donar

Det finns visst inte marknad för bilar för tillfället, så nu sitter vi med 3 bilar... Vi har fått ett skambud av Ana, så är de ingen som nappar på annonsen över helgen blir de till Ana vi säljer den, men FÖRLUST!

Idag har jag röjt lite bland allt som blivit stående.. kånkat upp en massa boklådor på vinden och äntligen ställt upp barnens böcker i deras bokhylla. Den kartongen har stått vi trappen i 3 veckor...

Innan jul ska jag måla Ellinores rum har jag bestämt, känner mig lite pysslig. Sen så måste vi leta efter en skänk och ett skrivbord så man får nån ordning nån gång i vårt "kontor". Vincent sitter med sin dator vid köksbordet.. Apropå köksmöbler så ringde dom från Mio igår, stolarna har kommit med inte bordet, de kommer om ytterligare 3 veckor. :/ Men som plåster på såren skulle dom köra hem möblerna åt oss gratis, alltid något!

Imorgon ska jag rota i garaget och se om jag kan hitta nån tjusig planka att måla och sätta upp i köket att ha alla mina mässingprylar och plåtburkar på, har en hög ärvda mässing grejer.

Inga kommentarer: