onsdag, oktober 1

Mitt i veckan

I vårt hus behöver man elda för att få varmvatten och värme om man inte vill lägga alla pengar på elräkningen... Igår fixade jag pannan :D *stolt*

Ellinore ska äntligen få ha sitt barnkalas nu, de blir nästa vecka och igår fixade vi inbjudningskorten, shit, de blir 12 st 7 och 8 åringar... Blir mycket korv och glass, hehe.

I morse blev jag inringd för jobb och sitter nu här i min ensamhet och tittar på TV och surfar snabbt!!! Lyx :D Jag har iallafall nu beställt hemtelefon och digital TV, men dom kommer inte att göra nåt åt de förrän bredbandet blivit inkopplat och så ska de skickas en massa boxar, dosor och skit för att få igång allt.. en hel vetenskap!! Ser fram emot en TV-höst med alla favvoserier som drar igång nu, sitta under en filt i spraket från kakelugnen.. Mmmm

1 kommentar:

Batha sa...

gud va skönt det låter, Kicki. hoppas på en sitta-i-soffhörnet inbjudan en kulen höstdag. ett varningens ord bara: jag kommer att ha svårt att komma upp ur soffan :-D